Porady ekspertów >> Wskazówki dla sprzedawców

PODSTAWOWE CZYNNOŚCI PODCZAS SPRZEDAŻY

Sukces w każdej dziedzinie, nie tylko w branży czystościowej, zaczyna się od poprawnego wykonania podstawowych czynności. Tym bardziej zaskakuje ilość problemów zgłaszanych przez naszych współpracowników i klientów, wynikających z zaniedbania wstępnych procedur.

O czym należy pamiętać:

  1. Przechowuj środki w bezpiecznym miejscu, w zakręconych, szczelnych pojemnikach i w temperaturze podanej na karcie produktu.
  2. Zawsze uprzedzaj klienta o możliwych negatywnych skutkach czyszczenia, zgłaszaj mu wszelkie problemy.
  3. Informuj, jeżeli czegoś nie da osiągnąć i rezultat może być inny niż oczekiwany przez klienta – nawet najlepszy środek nie usunie trwałych zniszczeń włókna.
  4. Sprawdź, czy środek, którego chcesz użyć jest odpowiedni do typu dywanu lub materiału.
  5. Zawsze czytaj naklejkę na opakowaniu i kartę produktu.
  6. Jeżeli nie jest to środek gotowy do użycia, nigdy nie używaj go nierozcieńczonego.
  7. Przestrzegaj wskazówek dotyczących rozcieńczania, czasu działania i ograniczeń nakładanych przez producenta środków.
  8. Wykonuj wstępny test stabilności koloru i reakcji czyszczonej powierzchni na środek.
  9. Dobieraj odpowiednią metodę czyszczenia.
  10. Używaj środków w odpowiedniej temperaturze.
  11. Zwracaj uwagę na odczyn pH.
  12. Poszerzaj swoją wiedzę - bierz udział w szkoleniach, czytaj fachową prasę.
 
wykonanie: netidea.pl
Strona główna | Mapa strony |